احتمال جریمه گرت بیل توسط تاتنهام پس غیبت دو روزه
تاريخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, | 18:5 | نویسنده : محمد ميرابي

آندره ویلاش بواش سرمربی تاتنهام گفته ممکن است گرت بیل را که خواهان پیوستن به رئال مادرید است به دلیل غیبت از تمرینات این تیم جریمه کند.

به نقل از بی بی سی، رئال مادرید برای خرید بیل پیشنهاد ۸۶ میلیون پوندی را به تاتنهام ارایه کرده است. گرت بیل ۲۴ ساله قرار بود پس از یک روز مرخصی، سه شنبه به سر تمرینات تاتنهام باز گردد.

احتمال جریمه گرت بیل توسط تاتنهام پس غیبت دو روزه

آندره ویلاش بواش در کنفراس خبری پیش از بازی برگشت مقابل دینامو تفلیسی در لیگ اروپا، گفته است: "او درگیر انتقال برزگ به رئال مادرید است، اگر این انتقال رخ بدهد ما برای او بهترین‌ آرزو را داریم اما مسئله اصلی این است که او رفتار مناسبی در این چند روزه نداشته است."

سرمربی تیم تاتنهام که تا به امروز، بیش از ۶۰ میلیون پوند در فصل نقل و انتقالات برای خرید بازیکن هزینه کرده، گفته است: "ما شنبه و یکشنبه به او مرخصی داده بودیم، روز دوشنبه هم کل تیم تعطیل بود. با توجه به غیبت غیر موجه او، وظیفه باشگاه است که برای او جریمه‌ای در نظر بگیرد. من نظرم را در این رابطه به آنها منتقل کرده‌ام حالا تصمیم با خود مسئولان باشگاه است که چه اقدامی در این باره انجام دهند."

گرت بیل از آغاز فصل جدید فوتبال انگلستان به دلیل مصدومیت، در هیچ یک از بازی‌های تاتنهام حضور نداشته است.

بیل که از ابتدای تابستان خبرهای متعددی درباره انتقالش به رئال مادرید منتشر شده بود، طبق گفته ویلاش بواش "خیلی خیلی زود" به این تیم اسپانیایی خواهد پیوست.

مربی سابق چلسی در این رابطه گفته است: "این یک انتقال رویایی برای اوست ولی فکر می کنم این نقل و انتقال به شیوه متفاوتی اتقاق بیفتد."

"در حال حاضر دو باشگاه مشغول گفتگو هستند، تصور من این است که شاید این انتقال روز آخر نقل و انتقالات رخ دهد، و یا در دو روز آینده. به هر حال نباید انتظار داشته باشید که بزرگترین نقل و انتقال فوتبال جهان به همین سادگی رخ دهد."

تاتنهام پیش از فروش بیل با خریدهای متعدد قصد دارد تا جای خالی او را در این تیم پر کند.

اریک لاملا بازیکن آرژانتینی آس رم و کریستیان اریکسون هافبک دانمارکی آژاکس دو بازیکنی هستند که تاتنهام خواستار به خدمت گرفتن آنهاست.

ویلاش بواش درباره احتمال به خدمت گرفتن بازیکنان جدید گفته است: "ما به تقویت تیم ادامه خواهیم داد و در چند روز آینده خبرهای بیشتری درباره خرید بازیکنان جدید خواهیم داشت."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • جومم
  • رفتن